MUSIC and TAKING PICTURES WOULD MAKE U SMILE:)

Coffeology cafe and MR.R πŸ’ž

Aku keja part time dekat COFFEOLOGY CAFE . Orang area melaka tahu la cafe tu kat mana enπŸ˜‰
As part time ada jadual sendiri so bila kena panggil tu pegi je la en . 
Selalunya aku malam sebab siang aku keja kat tempat lain .
Mesti korang fikir mintak je la duit kat parents apa susah en 😌 
Tapi aku taknak even boleh je minta bila-bila pun cuma aku lebih suka
Ada duit sendiri sebab bila nak beli apa-apa aku puas hati . It was like " aku guna duit sendiri ni" 😎
Hari ni aku cuti so malam je keja kat coffeology cafe . 
Penat memang penat tapi keja tu best bagi aku haha
And balik je baru boleh ws dengan MR.R sebab kat sana line celcom teruk 😭
Kesian MR.R sebab dia cuti tapi aku keja so cannot la nak chatting sentiasa hmmm
Ni balik pun dah pukul 12 lebih and dia dah nak tidur sebab esok keja . Rindu nak dengar suara dia 😭😭 hmmm
MR.R, i see u tomorrow okay πŸ’• Nanti bangun pagi syg kejutkan macam biasa πŸ™Š

Ikut korang la nak rasa apa dengan aku tulis. cuba ni je tempat luahan hati aku yang orang takkan tahu πŸ˜šπŸ˜‚

No comments: